Leveringsvilkår

Våre komplette vilkår finner du under Salgsbetingelser. Nedenfor beskrives vår leverings- og returprosess.

1. Emballasje og leveringstid

Emballasjen vil bli sendt innen 1–3 virkedager, avhengig av størrelsen på bestillingen din. Etter sending kan du forvente levering innen 4–5 virkedager.

2. Ulike leveringsmuligheter
  • Uforsikret frakt – 3 dagers rapporteringsperiode for transportskader.
  • Forsikret frakt – med 14 dagers rapporteringsperiode for transportskader.
  • Uforsikret frakt med lasterampe anbefales for tunge gjenstander over 50 kg.
  • Forsikret frakt med lasterampe anbefales for større leveranser.

Tilbudet om gratis levering gjelder under forutsetning av at kjøpet utgjør minst 600 kr ekskl. mva og transportforsikring, og til områder med fastlandsforbindelse. Til enkelte vanskelig tilgjengelige steder vil det påløpe en ekstra leveringskostnad.

3. Levering ved kantstein

Alle leveranser vil bli levert til din adresse, med mindre det er hindringer på veien til fortauet.

Ingen depositum følger med, men du kan kontakte oss for å arrangere alternativ levering.

Levering til distrikter kan være vanskeligere å arrangere.

4. Spesifikasjoner for forsendelse med lasterampe

Målinger og vektbegrensninger gjelder for forsendelser med lasterampe.

Det er variasjon i leveringsmetoder og pakkens vekt på grunn av manglende standardisering av løfteramper i Europa.

5. Anbefaling vedrørende lasterampe

For større ordre og tunge produkter anbefales det å velge levering med lasterampe, da dette gjør det enklere å hente tunge gjenstander fra lastebilen.

6. Læsserampe

Når du velger levering med lasterampe, er det visse begrensninger du må være oppmerksom på:

Målinger:
● Høyden må ikke overstige 220 cm.
● Lengden på den ene siden må være maks. 200 cm, og på den andre siden 100 cm.
● Vekten må ikke overstige 500 kg per kolli (en enkelt pakke).
● Det finnes ingen universell standard for løfteramper i Europa, så noen leveringsmetoder og pakkevekter kan variere.

7. Returpolitikk

Når returforsendelsen er vurdert, må du bruke en proformafaktura og vår returetikett for å returnere den til lageret.

Ønske om å returnere et produkt skal meldes til GGM Gastro senest 14 dager etter leveringsdagen. Vær oppmerksom på at det kan påløpe kostnader for returfrakt ved returnering.

8. Kontaktinformasjon

Kontakt oss for levering til spesifikke land: Estland, Latvia, Litauen, Færøyene, Island og Grønland.

Åpningstider og kontaktinformasjon er angitt nedenfor. Vi håper dette gjør vår leveringspolitikk mer forståelig. Kontakt oss gjerne dersom du har behov for ytterligere informasjon eller spørsmål.


GGM Gastro Norge

Granittveien 6c
1592 Moss

Åpningstider

Mandag til fredag: 09:00 – 17:30
Lunsjstengt: 12:30 – 13:15

Telefon­support åpningstider hverdager
23 65 35 11

E-mail

info@ggmgastro.no