Ofte stilte spørsmål

Kan jeg handle hos dere som privatkunde/forening?

Vårt tilbud i nettbutikken retter seg utelukkende mot næringskunder, myndigheter, foreninger samt sosiale og kirkelige institusjoner i samsvar med svensk Kjøpsloven (1990:931).

Hva er fraktkostnadene for varer med en verdi på mindre enn 1000 kr

I Norge er frakten gratis.

Hvilke betalingsformer er tilgjengelige?

- Kreditt- og debetkort
- Faktura (15 dager) gjennom selskapet Two
- Leasing
- PayPal
- IHF faktura (for offentlig virksomhet)
- Forhåndsbetaling (bankkonto)

Tilbyr dere delbetalingsordninger?

Vi tilbyr foreløpig ikke avdrag. Kontakt vår kundeservice for flere betalingsalternativer.

Jeg bor på en øy. Hvordan sendes varen?

Vi sender våre varer med fraktselskap.

Hvor lang er leveringstiden?

Ved lagerførte varer er leveringstiden ca. 3-6 arbeidsdager etter mottak av betaling. Varer som ikke er på lager, kan leveres innen 3-4 uker.

Hvordan er bestillingsprosessen i deres nettbutikk?

Etter at du har sendt bestillingen på vår nettside, vil du motta en ordrebekreftelse innen få minutter til din e-postadresse. Etter mottak av bestillingen vil den behandles internt, og du vil bli informert om leveringstiden. Når varen forlater vårt lager, vil du motta en forsendelsesbekreftelse fra oss. Fraktselskapet vil ta kontakt med deg dagen før levering.

Hva bør jeg være oppmerksom på når jeg mottar varen?

Kunden er forpliktet til å sammen med sjåføren kontrollere de leverte varene umiddelbart, og la sjåføren kvittere på fraktavtalen for eventuelle skader. Vennligst kontakt oss umiddelbart hvis noe ikke er i orden. Sjåføren er forpliktet til å vente på at du gjennomfører denne visuelle kontrollen. Ved å signere bekrefter du at varen var i feilfri stand ved mottakelsen! Dessverre kan senere klager ikke tas hensyn til.

 Kan jeg bestille (kundetilpassede) artikler etter mål?

Its simple really. You just add the questions as blocks and then you edit the question and answer.

Vær oppmerksom på at angrefristen er beskrevet i våre generelle forretningsvilkår:

Det er ingen angrefrist for kontrakter som gjelder levering av varer som er spesiallaget etter kundens mål, eller hvor varene klart og tydelig er tilpasset personlige behov, eller for alle former for spesialbestillinger, for eksempel bestillinger av varer som ikke er en del av sortimentet.

 Hvilke garantier tilbyr dere?

Du kan velge mellom følgende garantiformer:

  • Reservedelsgaranti: ingen ekstra kostnader. Vær oppmerksom på at du må la en fagperson koble til våre apparater. Hvis du ikke kan fremvise denne regningen i løpet av garantiperioden, kan vi dessverre ikke gi deg noen garanti.
  • 1 års garanti.
  • 2 års garanti.

Hva skjer etter at garantien har utløpt?

Etter at garantien har utløpt, kan du selvfølgelig bestille reservedeler fra oss. Vi vil gjerne gi deg et tilbud.

Kan jeg leie apparater hos dere eller kjøpe brukte varer?

I vår nettbutikk selger vi kun nye varer med CE-sertifikater. Vi tilbyr ikke utleie av apparater.

Hvilke muligheter har jeg hos dere som forhandler?

Send oss din bestilling, inkludert firmahode og din bedriftsregistrering, så vil vi internt kontrollere det, og om nødvendig tilby deg en forhandlerabatt.