GRATIS FRAKT (FESTLANDET NORGE) - priser ekskl. mva

FAQ

Ofte stillede spørsmål

FAQ - Ofte stillede spørsmål

Jeg er en privatkunde/forening. Kan jeg kjøpe hos jer?

Våre tilbud i onlineshoppen henvender seg utelukkende til erhvervskunder, myndigheter, foreninger samt sosiale og kirkelige institusjoner iht. svensk Köplagen (1990:931).

Hvilke forsendelsesomkostninger er der ved en vareverdi på mindre end 1000 kr?

I Danmark er forsendelsen gratis.

Hvilke mulige betalingsmåter finnes?

  • Forudbetaling (bankkonto)
  • PayPal
  • Kreditkort/Dankort

Tilbyr du delbetaling?

Nei, vi tilbyr ingen ratebetaling eller annen finansiering.

Tilbyder jeg også leasing?

Ja, ring eller skriv vennligst til vår salgsavdeling.

Jeg bor på en øy. Hvordan sendes varen?

Vi leverer våre varer med fragtmand.

Hvor lang er leveringstiden?

Hvis varen er på lager, er leveringstiden ca. 3-6 hverdage etter modtagelse av betalingen. Varer, der ikke er på lager, kan leveres innen 3-4 uker.

Hvordan bestiller jeg din nettbutikk?

Hvis du har sendt bestillingen på vår internettside, mottar du innen få minutter og ordrebekreftelse, som sendes til din e-postadresse. Etter mottakelsen av bestillingen bearbeides den internt, og du får beskjed om leveringstiden. Når varen har forlatt våre lager, mottar du en forsendelsesbekreftelse fra os. Speditionsfirmaet vil ta kontakt med deg en dag før leveringen.

Kan jeg bestille (kundetilpassede) artikler etter mål?

Vi tilbyr tilpasning av møbler i rustfrit stål etter mål. Du kan lese mer om det her. här. Du kan lese mer om det her.

Vær oppmerksom på fortrydelsesretten, som er beskrevet i våre alminnelige forretningsbetingelser:

Der er ikke fortrydelsesret ift. kontrakter, der omhandler levert av varer, som er laget spesielt etter kundens mål, eller hvor varerne klart og tydelig er tilpasset personlige behov, eller ved alle tidligere for spesialbestillinger, som f.eks. bestillinger av artikler, som ikke er en del av sortimentet.

Hvilke former for garanti tilbyr jeg?

Du kan velge mellom følgende garantiformer:

  • Reservedelsgaranti: ingen ekstra utgifter

Vær oppmerksom på at du skal lade og fagmand tilslutte våre apparater. Hvis du i løpet av garantiperioden ikke kan fremvise denne regning, så kan vi dessverre ikke lenger gi deg noen garanti.

Hva skjer etter at garantien utløper?

Etter at garantien er udløbet, kan du selvfølgelig bestille reservedele hos os. Vi laver gjerne et tilbud til dig.

Kan jeg leje apparater hos jer eller kjøpe brukte varer?

I vår nettbutikk selger vi kun nye varer med CE-sertifikater. Vi tilbyr ingen utleie av apparater.

I vår nettbutikk selger vi kun nye varer med CE-sertifikater. Vi tilbyr ingen utleie av apparater.

Send oss ​​din bestilling, inkl. et brevhoved og din virksomhetsregistrering, så kontrollerer vi det internt, og kan i givet fall tilby deg en forhandlerrabat.

Viktig!

Elektriske apparater, levert uten kontakt, skal installeres av en elektriker. Gassapparater skal installeres og settes i drift av en gastekniker. Aggregat skal sættes i drift av et kjøleteknikker.

Kunden skal underrette os om hvilken gastype og tryk, for at oppnå den korrekte dyse vare!

Leder du stadig etter svar?

Hvis svaret, du leder etter, ikke finnes i våre ofte stillede spørsmål, bedes du sende oss en e-post ved å fylle ut formularen nedenfor.